whatsapp-call
contact-us
social-media-links

לקביעת פגישת ייעוץ

השאירו פרטים!

    סטיילינג לבית שלכם בכמה צעדים פשוטים

    כל בית וכל דירה שכורה ,יכולים להפוך מעוצבים יותר, מרשימים, נוחים ומלאים בסטייל. אתם תופתעו כמה בקלות תוכלו גם אתם ליהנות מבית שמביע נכון יותר את מי שאתם והולם את טעמכם האישי. ללא שיפוץ נרחב וללא צורך בהוצאות כספיות גדולות תרכיבו מראה חדש שיגרוף  הרבה מחמאות.

    הום סטיילינג לבית מתבצע תוך כמה פגישות במהלכן מנחה אתכם סטייליסטית כיצד לשדרג את עיצוב הבית, לרענן, לחדש ולשפר.  מעצבת הום סטיילינג ,שמכירה היטב את כל הטרנדים בתחום, את חנויות הרהיטים הנכונות, טכניקות עיצוב קירות ואת האביזרים הנכונים, תביא אל הבית שלכם סגנון חדשני וייחודי . יחד עם העיצוב החדש תכניסו אל הבית גם אנרגיות חדשות חיוביות ומוטיבציה לשינוי ושיפור לטובה של אורח החיים.

    איך עושים סטיילינג לבית נכון?

    פנייה אל סטייליסטית היא הדרך בה תצליחו לבחור נכון את הצבעים, התאורה, הרהיטים, פריטי הטקסטיל והאביזרים הנכונים ביותר. הניסיון והמקצועיות של הסטייליסטית הם המפתח לבית מעוצב בטוב טעם עם מראה מיוחד משלכם.

    שירות של סטייליסטית לבית  ניתן במתכונת של פגישה חד פעמית או במתכונת של כמה פגישות במהלכן הסטייליסטית מתלווה אליכם אל מסע הקניות. מתכונת של פגישה חד פעמית מתנהלת תוך הגעה של הסטייליסטית אליכם לטובת בחינת העיצוב הקיים, הפוטנציאל של הבית, קבלת מידע על ההעדפות האישיות שלכם ומתן המלצות לעיצוב נכון של הבית. במהלך הפגישה תקבלו כמה רעיונות כאשר בסופה תחזיקו בידכם רשימה מסודרת של השינויים הדרושים, הפניות לחנויות הנכונות/בעלי מקצוע, רשימת קניות ורשימת מטלות. ההנחיות תהיינה ברורות כך שלא תוכלו לטעות.

    יום קניות של סטיילינג לבית 

    אם אתם אוהבים עיצוב ואוהבים קניות, יום של קניות עם סטייליסטית מקצועית יהיה בעבורכם חלום שמתגשם. הסטייליסטית תתלווה אליכם תדריך , תכוון  ותסייע בבחירת הפריטים הנכונים. נציין כי הסטייליסטית מקפידה לבקר בבית לפני היציאה לקניות ומרכיבה רשימת קניות בהתאם לתקציב אותו קבעתם מראש. היום מתנהל בצורה יעילה ונעימה.

    שירות של הום סטיילינג לבית  מתאים לבתים פרטיים, דירות ישנות, דירות יוקרה וגם לדירות חדשות. השירות מאפשר לכם לקבל ישירות מהקבלן דירה מעוצבת ומסוגננת.

    רוצים לקבל עוד פרטים על הום סטיילינג עם עדית לוי? פנו אלינו דרך האתר או בטלפון 053-8212175 ואנו נשמח להשיב לכל שאלה.

    טרנדים עכשוויים בסטיילינג לבתים

    עיצוב הבית הוא דרך מצוינת להביע ולהראות את אישיות הדיירים. בכל עונה מגיעים טרנדים חדשים בתחום הסטיילינג לבית שמאפשרים לעדכן ולרענן את המראה והאווירה. מהם הטרנדים העכשוויים בסטיילינג לבית?

    אחד הטרנדים הבולטים הוא השימוש בצבעים עזים ובוהקים, בעיקר בהשראה משנות ה-80. צבעים כמו ורוד ניאון, טורקיז בהיר וצהוב מוסטרד מעניקים לבית מראה צעיר, מלא אנרגיה וייחודי. ניתן ליישם אותם על קיר אחד כאקצנט, על ריהוט או אביזרים שונים.

    סגנון סקנדינבי מינימליסטי חוזר גם הוא לאופנה.רהיטים בסגנון זה מאופיינים בקווים נקיים, חומרי גלם טבעיים כמו עץ ופרווה ובבחירת פריטים ספורים איכותיים. ספות וכורסאות בד צבעוניות מוסיפות נגיעה של חמימות. עוד טרנד פופולרי הוא קיר טקסטורה – קיר המכוסה בחומר גלם טבעי כגון עץ, אבן או טיח במרקם מעניין. הטקסטורה מעניקה לקיר מראה אורגני, חם ומושך תשומת לב. ניתן לשלב קיר טקסטורה בכל סגנון – מודרני, כפרי, אקלקטי ועוד.

    חומרי גלם טבעיים פופולריים מאוד גם בריהוט ובאביזרי הבית. רהיטי רטן, כלי חרס וקש שמשדרים תחושה כפרית ואורגנית. גם שילוב של צמחייה ועציצים רבים בבית הוא טרנדי. תאורה עדינה ורכה שיוצרת אווירה רגועה ונינוחה גם כן באופנה. נורות שולחן, גופי תאורה מבד ותאורת ניאון מאפשרות ליצור אווירה אינטימית וחמימה.

    ככלל, הטרנד המרכזי הוא מעבר לסגנון אקלקטי המשלב בין מרקמים, דוגמאות וסגנונות שונים. שילוב בין מודרני לוינטג', תעשייתי וכפרי יוצר מראה מעניין ואישי.

    מה היתרונות בהעסקת סטייליסטית לבית

    סטיילינג לבית אולי נשמע כמו משהו שאת יכולה לעשות בעצמך, אבל יש סיבה משכנעת להיעזר בסטייליסטית מקצועית. בואי נחקור מדוע סטייליסטית יכולה להיות בדיוק מה שאת צריכה כדי להשיג את האווירה המושלמת בבית שלך.

    ראשית, בואי נדבר על מומחיות. סטייליסטית לבית מביאה עמה שפע של ידע – היא בקיאה היטב באלמנטים ובעקרונות העיצוב. מתורת הצבעים ועד סידורים מרחביים, היא יודעת לאזן בין אסתטיקה לפונקציונליות. היא מתעדכנת בטרנדים חדשים אבל גם מבינה בעיצוב אל-זמני, מה שמבטיח שהבית שלך לא ייראה מיושן בעוד כמה שנים.

    נקודת מבט שונה – זה לא נדיר להיות 'עיוורים' לפוטנציאל של המרחבים שלנו, עם זאת, סטייליסטית יכול לספק זוג עיניים רעננות ולגלות אפשרויות שאולי לא דמיינת. היא יכולה לפרוץ את הגבולות הסטנדרטיים של סטיילינג לבית, וליצור חלל ייחודי ומותאם אישית שבאמת בולט. ויותר מזה, שכירת סטייליסטית הבית פירושה שאת גם מתחברת לרשת ענפה של ספקים ואנשי מקצוע. לסטייליסטים יש לעתים קרובות גישה למשאבים וחומרים שאינם זמינים לציבור. כך שאת יכולה לקבל רהיטים, בדים ואביזרים בלעדיים המשדרגים ומעניקים ייחוד לאופי הבית שלך.

    חיסכון בזמן הוא יתרון משמעותי נוסף. לקיחת פרויקט סטיילינג לבית יכולה להיות השקעת זמן מסיבית, כזו שרבים מאיתנו לא יכולים להרשות לעצמם בחיינו העמוסים. כשאת שוכרת סטייליסטית, היא מנהלת את הפרויקט מהרעיון ועד לסיומו, ומאפשרת לך להתמקד בחייך בזמן שהבית שלך מקבל את המהפך הראוי לו.

    לבסוף, בואי לא נתעלם מההיבט הפיננסי. למרות שיש הוצאות עבור השירותים שלה, סטייליסטית הבית יכולה לעזור לך להימנע מטעויות יקרות. היא יכולה לעבוד עם התקציב שלך, למקסם את הפוטנציאל שלו ובמקביל גם להגדיל את ערך הבית שלך באמצעות עיצוב מקצועי ומושך.

    בסופו של דבר, למרות שזה מפתה להתמודד לבד עם סטיילינג לבית, סטייליסטית מקצועית מביאה כל כך הרבה לשולחן, מעין מעודנת לעיצוב ועד ליכולת שלה למקסם את התקציב והמשאבים שלך. התוצאה תהיה בית שהוא לא רק יפה אלא גם מותאם לסגנון החיים שלך – מבלי שתצטרכי להתמודד עם הלחץ שמגיע עם העשייה עצמה. מומלץ בחום לעבוד עם סטייליסטית לבית, זו עשויה להיות ההחלטה הטובה ביותר שתעשי לרענון הבית שלך.

    לקביעת פגישת ייעוץ

    השאירו פרטים!

      לכתבות נוספות בתחום

      מעצבת פנים בשרון

      יש אנשי מקצוע שאפשר להיפגש איתם דרך האינטרנט או האפליקציות המקוונות ולא חייבים להגיע למפגשים פרונטליים וזה יהיה מאד נוח...

      המשך קריאה
      עיצוב חדר ילדים

      מה יש לדעת על עיצוב חדר ילדים עיצוב חדר ילדים שבו הילדים יוכלו לגדול לשחק וללמוד דורש שילוב הרמוני של יצירתיות...

      המשך קריאה

      השינויים הקטנים שעושים את ההבדל

      חשוב מאד לדעת שלא חייבים להיכנס להוצאה כספית גבוהה אם רוצים לעשות שינוי במראה של הבית או החדר וכדי להגיע לתוצאות מרשימות ומורגשות אפשר בהחלט להסתפק בתהליך ממוקד של סטיילינג לבית שיביא איתו את השינוי המיוחל כך שאפשר יהיה לחוש בנוח בבית או בחדר. מה שחשוב לשים אליו לב הוא הפנייה אל מעצבת פנים מקצועית ומנוסה בתהליכים דומים שתגיע לכל בית ולכל לקוח ותדע בדיוק איך לבצע את השינוי שהוא רוצה ומצפה לו.

      רוצים לעשות סטיילינג לבית שלכם? פנו אל עדית לוי, מעצבת פנים מקצועית עם ניסיון רב בעיצוב וסטיילינג לבתים וחדרים. עם הרעיונות של עדית הבית ייראה בדיוק כמו שאתם

      איך בכלל מתחילים תהליך של סטיילינג לבית?

      יש אנשים שכבר מכירים את הנושא הזה ויש כאלה שיתוודעו אליו לאחר שיבינו שמצד אחד הם רוצים לשפר את המראה של הבית או חלק ממנו אך אין להם עניין בביצוע שינויים כמו שיפוץ, צביעת קירות או החלפת רהיטים. כך למשל במקום להחליף את הספות אפשר בתהליך סטיילינג לבית להחליף את הכיסויים וכך לקבל מראה אחר ושונה ללא הוצאה כספית גבוהה. זו רק דוגמה אחת אך היא בהחלט מייצגת. בזכות שינויים קטנים שמעצבת פנים מנוסה תחשוב עליהם ותתאים אותם אישית לכל לקוח שהיא מלווה – השינוי יהיה מרהיב וכזה שיהיה משמעותי מאד עבור החדר או החלל הספציפיים.

      סטיילינג לבית

      המילה סטיילינג בדרך כלל קשורה לבחירת הלבוש, האביזרים או כל דבר אחר שישפיע על המראה החיצוני של אדם זה או אחר. גברים ונשים כאחד מעסיקים את עצמם בנוגע לנושא זה ויש אנשי מקצוע שילוו תהליכים של התאמת הסטיילינג האישי לכל אדם. בדומה לנושא זה יש גם תחום שלם של סטיילינג לבית שהמשמעות שלו היא הלבשה של הבית, כלומר ביצוע פעולות קטנות אך משמעותיות של שינוי מיקום של חפצים, הוספה של אלמנטים כאלה או אחרים לחדר או החלל ובסופו של דבר אי אפשר יהיה שלא להבחין בשינוי שחל ובתחושות המתקבלות כמגיעים אל החלל הזה.