whatsapp-call
contact-us
social-media-links

לקביעת פגישת ייעוץ

השאירו פרטים!

    השבחת נכסים לפני מכירה

    מחירי הדירות נמצאים בעליה מתמדת ורבים המעוניינים למכור את נכסם ולמקסם את הערך שלו נמצאים בפני צומת החלטה: האם ההשקעה הכספית תשתלם ותחזיר את עצמה? השבחת נכסים לפני מכירה מתי זה משתלם ובמה להתמקד?

    מתמקדים בתשתיות

    אין ספק שנכסים אסתטיים בעלי עיצוב ניטראלי הקולע לטעמם של כולם זוכים לעדנה והעדפה בשוק, אך יחד עם זאת כאשר התשתית לקויה שום עיצוב קוסמטי לא יכסה עליה (ובטח שיבוא לידי ביטוי בדרישה לתיקונים עלפי חוזה המכר) במקרה זה חשוב לבצע בדיקה מקיפה למצב התשתיות: הצנרת החשמל, טחב, איטום, תאורה ופתחים. כאשר את העדיפות מעניקים להשבחת התשתיות על חשבון השבחה אסתטית.

    תיקוני ליקויים ותיקון פגמים אסתטיים

    החלון חורק, התריס שבור, הברז דולף ושקע החשמל רופף? תקנו את כל הפגמים הקטנים עוד בטרם הזמנתם את המתעניין הראשון לראות את הדירה. במקרים בהם לא נותר כלל תקציב לתיקון אסתטי צביעה איכותית והלבשה נעימה של הבית תעניק לו חזות נעימה ומטופחת.

    האם להשקיע בריהוט?

    קיים הבדל גדול כאשר נכנסים לנכס "ערום" לעומת נכס מרוהט בטוב טעם. תחשבו על אירוע בו לבשתם את החליפה היפה ביותר שלכם? הרגשתם מושכים, מטופחים, נאים, וזו בדיוק ההרגשה שיקבלו המתעניינים בנכס שלכם כאשר הם ייכנסו לדירה "לבושה היטב". היזכרו בפרסומים שיווקיים לנכסים חדשים, בכל תמונת תדמית תמיד מצולמת לה דירה מדוגמת, שרבים היו חולמים לגור בה בדיוק. קיימות דרכים מגוונות בעולם עיצוב הפנים וההום סטיילינג למתן תחושה של גודל וליצירה של מרחב מואר. שילוב של מראות, גופי תאורה מתאימים, בחירת גוון מיוחד לקיר, ווילונות משלימים ואביזרי טקסטיל יעניקו לבית את החזות המושכת, שתהווה את ההשלמה לתהליך השבחת נכסים.

    מתי משתלם להשביח את הנכס?

    אין ספק שלמיקום יש משקל גבוה בקבלת ההחלטה. דירות הנמצאות במיקומים נחשקים, גם אם קיימים בהם תהליכים להתחדשות עירונית ייהנו מביקוש גבוה, ולכן דווקא כאן מומלץ לשקול השבחת נכסים לפני מכירה. במידה ומדובר בדירה המיועדת להריסה או נמצאת בתהליכי תמ"א התמקדו בטיפול בסיסי בליקויים ובהלבשה נאותה, שתעניק לנכס מראה מעודכן ומטופח.

    לסיכום, בשנים האחרונות זינקו מחירי הדירות במאות אחוזים אבל מחירי השיפוץ לא השתנו. הנתון הזה מאפשר לרבים המעוניינים למקסם את הערך של הנכס שלהם לשקול בחיוב את מכירתו לאחר ההשבחה. זה המקום להיוועץ באנשי מקצוע מנוסים בתחום השבחת נכסים לפני מכירה לרבות מעצבי ומעצבות פנים באזור מגוריכם. אלו יוכלו לנהל עבורכם את הפרויקט, להבטיח שהשיפוץ יהיה מהיר ויעיל, לצמצם עלויות חומרים מבלי להתפשר על האיכות, לנתב את התקציב לטיפול בתשתיות החשובות ולהפוך את הנכס שלכם לפנינה של ממש.

    מעוניינים למכור נכס? אני מזמינה אתכם לשיחת ייעוץ ללא עלות וללא התחייבות בו נבחן כיצד להשביח את ערכו בתקציב ובזמן נתון, לפרטים נוספים בנוגע לתהליך השבחת נכסים, השאירו טלפון ואשמח לסייע (טלפון) עדית לוי – מעצבת פנים במרכז.

    לקביעת פגישת ייעוץ

    השאירו פרטים!

      לכתבות נוספות בתחום

      מעצבת פנים בשרון

      יש אנשי מקצוע שאפשר להיפגש איתם דרך האינטרנט או האפליקציות המקוונות ולא חייבים להגיע למפגשים פרונטליים וזה יהיה מאד נוח...

      המשך קריאה
      עיצוב חדר ילדים

      מה יש לדעת על עיצוב חדר ילדים עיצוב חדר ילדים שבו הילדים יוכלו לגדול לשחק וללמוד דורש שילוב הרמוני של יצירתיות...

      המשך קריאה