whatsapp-call
contact-us
social-media-links

לקביעת פגישת ייעוץ

השאירו פרטים!

    עיצוב פנים לבית

    איך מעצבים את הבית?

    עיצוב פנים הבית הינו  תחום, שרבים מאתנו מתעניינים בו ורוצים להכיר אותו מקרוב.

    עם זאת, ולמרות העובדה שיש גם אנשים שמרגישים נטייה טבעית לתחום הזה, בסופו של דבר ישכאן משמעות לניסיון ולידע. כלומר, אם חשבתם לרגע לוותר על הזמנת שירותיה של מעצבת בתים, לא מומלץ שכן מעצבת מקצועית תוכל לעצב לכם את הבית בהתאם לסגנונכם בכפוף לתקציב ולמנוע מכם טעויות תכנון.

    בין אם אתם רוצים להזמין שירותי עיצוב פנים בית לבית הקיים שלכם ובין אם אתם רוצים להזמין שירות כזה לבית חדש שאתם בונים, אל תוותרו על פגישה עם הטובים ביותר בתחום.

    מהם היתרונות של עבודת עיצוב מקצועית?

    שירותי עיצוב פנים אלה הם שירותים מקצועיים שבסופו של דבר מובילים כל בית להיראות נפלא ולממש את מלוא הפוטנציאל שלו. בבואנו לראות כיצד עובד מעצב בתים אנחנו רואים שלרוב ישנם מספר שלבים לעבודה, כאשר השלב הראשון כולל תמיד פגישה עם הלקוח. המטרה של פגישה זו היא להבין על מה חלם הלקוח, הצרכים ,סגנון הוא היה רוצה שהדברים ייראו, גיבוש פרוגרמה. שנית, בפגישה הזאת מדברים גם על צבעים, על מרקמים ועל אווירה כללית שצריכה להיות בסופו של דבר בחלל. עיצוב פנים הבית כולל גם את ההחלטה, פחות או יותר, על התקציב, שכן אין טעם ליצור תוכנית עיצוב שתהיה יקרה פי כמה מהיכולת של הלקוח.

    אדיבות לכל אורך הדרך

    לא כל מי שעוסק בתחום של עיצוב  פנים בית מגיע עם הרבה סבלנות, ידע וניסיון בנושא של עמידה מול לקוחות ומול ספקים ואנשי מקצוע.

    אם גם אתם רוצים לקבל יחס נפלא לכל אורך הדרך ואף ליהנות מתהליך היצירה, כדאי שתבדקו לאיזו מעצבת בתים אתם פונים.

    מחפשים אשת מקצוע מובילה, מנוסה וכזאת שיש ל הרבה  המלצות?

    עדית לוי היא מעצבת פנים במרכז שכדאי לכם ליצור עימה קשר עוד היום.

    באתר שלה תוכלו לראות ולהתרשם מפרויקטים שונים שהיא עשתה, אז למה אתם מחכים?

    עדית  לוי זמינה עבורכם , במספר: 053-8212175, אז למה שלא תתקשרו לקבוע פגישה עוד היום?

    בעידן בו המודעות לעיצוב ואסטטיקה גבוהה מתמיד, רבים בציבור מבינים את חשיבות שירותיו של מעצב פנים מקצועי. בסטודיו של עדית לוי, מעצבת פנים מנוסה ומוערכת, תזכו להליך מקצועי של עיצוב פנים הבית המגלם בתוכו צרכים פרקטיים ואסטטיים. ההליך נשען על הקשבה והבנת הצרכים, הרצונות והשאיפות הלקוח והגשמתם באופן מוקפד, נכון ויצירתי.

    עיצוב פנים לבית שעושה את כל ההבדל

    החשיבות של שירותי עיצוב פנים

    לכולנו יש חלום אודות הבית המושלם – שיכול להיות כללי או מפורט. בכל מקרה, היכולת להוציא אל הפועל את החלום איננה מובנת מאליה מכיוון שמדובר ברעיונות מופשטים הנדרשים להתממש בעולם של חומר, ולא אחת עומדים בניגוד לצרכים נוספים שלנו. כמו כן, נדרשת היכרות עם חומרי גלם וטכניקות עכשוויות שונות, היכרות עם אנשי מקצוע אמינים ויכולת להביא את המכלול לכדי תקציב ריאלי. כפועל יוצא מכך, לעיתים קרובות אנשים המנסים לעצב את ביתם לבד מגיעים לתוצאות פושרות שאינן מגלמות את החזון שמאחוריהן, ואינן מביאות את מלוא הפוטנציאל של המרחב לכדי ביטוי. לכן הדרך הבטוחה, היעילה, ולא אחת גם החסכונית ביותר לעיצוב פנים הבית הינה בעזרת סיוע מקצועי של מעצבת בתים ודירות מנוסה ומוכרת.

    מעצבת פנים מקצועית ומנוסה

    תעניק לכם שירות מקצועי של ,עם שורה ארוכה של בתים פרטיים, דירות, פנטהאוזים ודירות יוקרה .   כמו כן, כל פרויקט עיצוב שאני נוטלת על עצמי מגלם בתוכו את תשוקתי ליופי, יצירה, אומנות, אסטטיקה ופרקטיות. בכל פרויקט לקוחותיי זוכים לליווי אישי לכל אורך ההליך, משלב גיבוש הקונספט לתכנון החללים השונים בבית, הפקת תוכנית עבודה ותוכניות נגרות, תכנון פלטת צבעים, בחירה של חומרים, פריטים ואבזרים לבית, ליווי שלבי ביצוע ועד להלבשתו של הבית וקבלת מרחב מחייה שלם והרמוני. כל זאת תוך הקפדה על לוחות זמנים, עמידה במסגרות תקציב, שקיפות מלאה ורמה גבוהה של זמינות.

    לשירותי עיצוב פנים מקצועיים

    להזמנת שירותי עיצוב פנים של מעצבת דירות ובתים, ולקבלת עוד פרטים וייעוץ מקצועי בנושא, צרו קשר עם הסטודיו של עדית לוי בטלפון 053-8212175 או במייל levy.adit@gmail.com.

    לקביעת פגישת ייעוץ

    השאירו פרטים!

      לכתבות נוספות בתחום

      מעצבת פנים בשרון

      יש אנשי מקצוע שאפשר להיפגש איתם דרך האינטרנט או האפליקציות המקוונות ולא חייבים להגיע למפגשים פרונטליים וזה יהיה מאד נוח...

      המשך קריאה
      עיצוב חדר ילדים

      מה יש לדעת על עיצוב חדר ילדים עיצוב חדר ילדים שבו הילדים יוכלו לגדול לשחק וללמוד דורש שילוב הרמוני של יצירתיות...

      המשך קריאה