whatsapp-call
contact-us
social-media-links

לקביעת פגישת ייעוץ

השאירו פרטים!

    מתלבטים אם לקחת מעצבת בתים?

    כיום הגישה ההוליסטית מחלחלת לכל פינה. אנשים מבינים שהסביבה המידית משפיעה לא רק על התחושה הרגעית, אלא ממש על מצב הרוח, על האנרגיה הפנימית ובאופן כללי על התחושה היומיומית. מכאן ממש כפי שחשוב שנחוש בנוח בבגדים שלנו, כך גם חשוב שנחוש בנוח בבית שבו אנו גרים, וזה אומר שהמראה הכללי צריך לרגש ולהלהיב – צריך לייצר תחושה שמביטים על ביטוי מדויק של האני הפנימי, ועל כן כיום המודעות לעיצוב בתים תופסת תאוצה.

    מעט אודות התהליך

    אז למה ניתן לצפות ומהו התהליך? ובכן עיצוב בתים אמור להעניק מענה אסתטי ופרקטי, כאשר אין נכון או לא נכון, אלא יש עיצוב שעונה על צורך ושמרגיש מדויק. מכאן שכל תהליך של עיצוב בית מתחיל באפיון צורך, חלום וחזון, וממשיך עם דיוק הצרכים, מעבר על מקורות השראה והנחתה לפרקטיקה, להגדרת תקציב ומעבר על מגוון אפשרויות. לאחר שמגיעים למסקנות ולאחר שאותה מעצבת בתים נבחרת מעלה נקודות נוספות להתייחסות, ניתן לעבור ליישום החזון.

    הכול טוב ויפה אבל מה עם ההוצאה?

    אין שאלה שיותר כיף לגור בבית שנראה טוב, שמעניק תחושה שלמה, שנראה כמו תמונה ממגזין ושכיף להתעורר בו ולחזור אליו מדי יום. עם זאת, אין לשכוח שעל התענוג יש לשלם, ופה רבים עוצרים לשאול האם אין מדובר במותרות ומהי גובה ההוצאה. כמה אם כן עולה עיצוב פנים? ובכן מאוד תלוי מהי היכולת, הרצון והצורך. מה שכן ניתן לומר בוודאות, זה שניתן ליצור יופי של עיצוב פנים גם באמצעות הוצאה יחסית נמוכה, ואף לא פעם יש לראות בכך השקעה מניבה, במיוחד אם מתכוונים להשכיר או למכור את הנכס.

    3 קריטריונים שמסייעים לבחור

    כאשר עומדים לבחור מעצבת פנים חשוב לבצע בחירה מושכלת, ופה רצוי להסתמך עם 3 הקריטריונים הבאים:

    1. חיבור לתיק עבודות – חשוב לעבור על מגוון דוגמאות ואף לבקש הסבר על התהליך שהוביל לתוצאה.
    2. התמחות בנישה הרצויה – משנה אם המעצב מתמחה בעיצוב יוקרתי או לחלופין בעיצוב אוונגרדי, אם כי יש לקחת בחשבון שמעצב אחד יודע לבצע מגוון סגנונות שונים.
    3. חיבור אישי – עיצוב פנים אמור להיות מסע אישי שבו זמנית מסייע לשנות את פני הבית בהתאם לרצון שנתמך בחלום, ועל כן כל עוד החיבור בין המעצב ללקוח חיוני, כך המסע יהיה יותר משמעותי, ההבנה יותר מעמיקה וסך החוויה יותר נעימה.

    סוד הקסם

    אז אם גם אתם מחפשים מעצבת בתים ומבקשים להבין למה ניתן לצפות, נציין שמעבר לנראות חדשה ותחושה שלמה, אתם הולכים להכניס לבית צבעים ואביזרים חדשים, ובאופן כללי לשחק עם פריטי נוי, צמחייה, ריהוט, מרקמים, טקסטיל, שילובי גוונים ובאופן כללי מדובר במשחק עם פתרונות קטנים שמייצרים הבדלים גדולים. תיהנו!

    לקביעת פגישת ייעוץ

    השאירו פרטים!

      לכתבות נוספות בתחום

      מעצבת פנים בשרון

      יש אנשי מקצוע שאפשר להיפגש איתם דרך האינטרנט או האפליקציות המקוונות ולא חייבים להגיע למפגשים פרונטליים וזה יהיה מאד נוח...

      המשך קריאה
      עיצוב חדר ילדים

      מה יש לדעת על עיצוב חדר ילדים עיצוב חדר ילדים שבו הילדים יוכלו לגדול לשחק וללמוד דורש שילוב הרמוני של יצירתיות...

      המשך קריאה