whatsapp-call
contact-us
social-media-links

לקביעת פגישת ייעוץ

השאירו פרטים!

    עיצוב הבית – צבעים מנצחים לחדר השינה שלכם

    עיצוב בית – מכיוון שצבעים ואור משפיעים על מצב הרוח שלנו, בעיצוב בית יש חשיבות רבה לחדר שינה צבעוני.

    עם כל כך הרבה צבעים וגימורים לבחירה, זה יכול להיות מאתגר (ואף מכריע) למצוא את הצבע "האחד". אולי אתם מחפשים גוון מרגיע לשלווה שנחוצה לכם לאחר יום עבודה ארוך? או שאתם דווקא מחפשים גוון מרגיע שיעזור לכם להירדם מהר יותר?

    אנו מבינים את המאבק, וזו הסיבה שאספנו ממומחים ל עיצוב בית את הבחירות שלהם עבור צבעי חדר השינה הטובים ביותר. מרגיע ועד רומנטי, הנה שבעה רעיונות לצבעי חדר שינה חסיני כישלון שלא תצטערו עליהם בקרוב.

    בייג' חיוור אינו משעמם; זו הזמנה ליצור. עם אפשרות זו, אתם בשליטה מלאה כיצד לקשט את הקירות. בנוסף, הטון הנקי והרך לא ישקף אור או יגרום להסחות דעת כשאתם מנסים לישון בלילה.

    אפרסק

    שטיח שחור או קיר מבטא כהה עם אפרסק הוא שילוב נהדר שבאמת יבלוט בחדר השינה שלכם. זה מושלם עם גוון כחול בהיר או קיר מבטא ירוק מנטה. וזה עובד טוב כמעט עם כל גוון/חומר של רהיטים.

    לילך בהיר

    גוון פסטל מושתק זה מנחם ומרגיע. זה בדיוק מה שאתם רוצים כשאתם בוחר את צבעי חדר השינה הטובים ביותר עבורכם. זה גם עובד היטב עם לבן, שחור, צהוב, כחול, או כל יצירה אמנותית אחרת שתרצו להוסיף לחדר השינה שלכם. האפשרויות הן אינסופיות עם הגימור המרגיע הזה.

    צהוב

    אם אתם אוהבים צהוב, אבל לא יכולים למצוא את הגוון המושלם, צהוב בהיר עשוי להיות הגוון הזה! זה עובד להפליא עם חלקי הדגשה כחולים וירוקים ומשתלב היטב עם גוונים עדינים של לבן או בז' בכל חדר השינה.

    כחול בהיר

    זה מושלם עבור עיצוב בהשראת החוף. הוסיפו עוגנים לקיר שלכם, או גוונים אוקייניים רכים ויצירות אמנות בחדר השינה. לחלופין, הוסיפו רהיטים חומים וחמים בכל חדר השינה כדי ליצור אפקט מרגיע בחלל. אם אתם אוהבים את האוקיינוס, זה גוון נהדר לחדר השינה שלכם.

    אפור בהיר

    אפור בהיר יעניק לחדר השינה שלכם קצת רוך. אתם יכולים לשלב אותו עם נגיעות זהב אלגנטיות, כדי להפגיש את החלל. פלטת צבעי זית או ירוק בהיר יעשו פלאים כדי ליצור יצירת מופת ויזואלית עם הטון הזה.

    קרם

    אפשרות זו מצוינת למי שאוהב ליצור. קרם מסודר, נקי, והוא קצת יותר כהה מלבן. אז, בחדר השינה שלכם יהיה רמז למשהו ייחודי, ואתם יכולים לשלב אותו היטב עם כל פריט מבטא או רהיט.

    ירוק מנטה

    קיץ, חלומות, אוקיינוס… אלו הן כמה מהמחשבות הרבות שעולות בראש עם הצבע הזה. זה אלגנטי ורך, אך נועז ומושך תשומת לב לחלל. אתם יכולים לשלב אותו היטב עם חום או שחור, אז בלי קשר לרהיטים שיש לכם בחלל, הם יישתלבו היטב עם הגוון הזה.

    חום חם

    מודגש עם הדגשות זהב, גבולות, כריות לבנות וקיר מבטא כחול מרגיע, אתם יכולים ליצור טון חם שיוצר גם אפקט מרגיע.

    ורוד

    ורד מאובק, סגול, גוונים קרמיים והדגשות בז' אלגנטיות יעזרו לכם הפגיש את החלל הזה. זה קל, מרגיע ויוצר עוגן גווני עבור הרהיטים וחלקי הדגש שתבחרו להוסיף לחדר השינה שלכם.

    ירוק

    הצבע העז מושך את העין, וישמח אתכם רק להסתכל עליו. בין אם זה חדר השינה של הילדים או חדר השינה שלכם, אם אתם צריכים  משהו מרענן וממריץ, אל תחפשו רחוק יותר בבחירת צבעי קירות חדר השינה.

    לקביעת פגישת ייעוץ

    השאירו פרטים!

      לכתבות נוספות בתחום

      מעצבת פנים בשרון

      יש אנשי מקצוע שאפשר להיפגש איתם דרך האינטרנט או האפליקציות המקוונות ולא חייבים להגיע למפגשים פרונטליים וזה יהיה מאד נוח...

      המשך קריאה
      עיצוב חדר ילדים

      מה יש לדעת על עיצוב חדר ילדים עיצוב חדר ילדים שבו הילדים יוכלו לגדול לשחק וללמוד דורש שילוב הרמוני של יצירתיות...

      המשך קריאה