whatsapp-call
contact-us
social-media-links

לקביעת פגישת ייעוץ

השאירו פרטים!

    עיצוב פנים בית

    למה חשוב לעצב את הבית?

    עיצוב פנים בית היא משימה חשובה מאוד ,ולא רק כדי שהאורחים יתרשמו כשהם נכנסים אליו. עיצוב פנים הבית היא משימה חשובה כדי שאתם והמשפחה שלכם תחיו באיכות החיים הכי גבוהה שאתם יכולים לקבל, במינימום מאמץ. אולי נראה לכם שמשימת עיצוב הבית ארוכה ומתישה ועדיף להסתפק בעיצוב מינימלי, אך זה הזמן להבין שני דברים חשובים: ראשית, עיצוב הבית יכול להיות מינימלי ועדיין מרשים במיוחד. שנית, עיצובו הבית היא משימה חד פעמית ולאחר מכן אין צורך לתחזק אותה אלא רק ליהנות מפירות ההשקעה שלכם.

    דברו איתנו >>

    053-8212175

    במייל

    בווטסאפ

    כיצד מעצבים בית פרטי?

    עיצוב פנים בית פרטי הינו תהליך ארוך ביחס לעיצוב דירה היות ובדרך כלל בתים אלו יהיו גדולים יותר, כך שגם התקציב יהיה גבוה יותר. חשוב לעצב את הבית הפרטי בצורה נבונה עם מעצב פנים שמבין עניין ולא לבדכם, כי ככל שהמקום גדול ומורכב יותר כך העיצוב שלו ייתקל בקשיים רבים יותר. עיצוב פנים של בית עלול  להיות משוכה מאתגרת יותר אם מעוניינים לשנות את העיצוב הקיים, הרבה יותר מאשר להמשיך את אותו קו העיצוב או ליצור כמה חללים שונים שמעוצבים בסגנון שונה. בכל מקרה יש לתכנן את המשימה שלב אחר שלב.

    החל מפגישת הכרות עם הלקוח , שאחריה כמובן פגישת גיבוש פרוגרמה – הגדרת הדרישות הפונקציונאליות והאיכותיות של הלקוח וזאת בהתאם לצרכיו, רצונותיו והרגליו .

    לאחר הבנת הפרוגרמה מגיע שלב התכנון ומשם הדרך קצרה לתוכניות עבודה וביצוע .

    כיצד נבחר מעצב פנים?

    מעצב פנים יעזור לכם לעבור את המשימה המסובכת והמורכבת בצורה כה פשוטה עד שתבינו שכל מה שהייתם צריכים זה יד מכוונת. זה מה שמעצב פנים עושה, רואה את הבית ועוזר לכם להבין מה יהיה טוב ליצירת עיצוב הרמוני ביחס לציפיות ולדרישות שלכם. חשוב לבחור במעצב פנים שיש עליו המלצות, עדיף אישיות, כדי שתדעו שהוא האדם הנכון למשימה. כמו כן יש להתחשב בניסיון שלו וכמובן בעלות שלו ביחס לתקציב שלכם.

    במה צריך להתחשב בעיצוב?

    מעצב פנים מומלץ ומנוסה יידע שהעיצוב צריך גם להתאים לפונקציונליות שלכם ולא רק להעדפה של הלקוח לצבעים ולחומרים שישלטו בעיצוב. אם מדובר באדם שעובד מהבית הוא צריך פינת עבודה נעימה, אם זו משפחה שאוהבת לצפות בטלוויזיה עדיף שתהיה מערכת ישיבה גדולה ונוחה, ויש עוד הרבה דוגמאות אחרות. את כל הפרמטרים עדית לוי תיישם עבורכם וכל מה שאתם צריכים לזה לקבוע איתה פגישה, והיא תדאג לכל השאר!

    התקשרו עוד היום לטלפון 053-8212175 ונעמוד לשירותכם לכל שאלה!

    לקביעת פגישת ייעוץ

    השאירו פרטים!

      לכתבות נוספות בתחום

      מעצבת פנים בשרון

      יש אנשי מקצוע שאפשר להיפגש איתם דרך האינטרנט או האפליקציות המקוונות ולא חייבים להגיע למפגשים פרונטליים וזה יהיה מאד נוח...

      המשך קריאה
      עיצוב חדר ילדים

      מה יש לדעת על עיצוב חדר ילדים עיצוב חדר ילדים שבו הילדים יוכלו לגדול לשחק וללמוד דורש שילוב הרמוני של יצירתיות...

      המשך קריאה