whatsapp-call
contact-us
social-media-links

לקביעת פגישת ייעוץ

השאירו פרטים!

    עיצוב פנים בתים בסגנון כפרי

    כיצד מתאימים את סגנון העיצוב?

    אם אתם רוצים לעצב את הבית שלכם אתם חייבים לבחון איזה סגנון עיצוב יתאים לו יותר מכול. אם מדובר על בית חדש לחלוטין שאפילו עוד לא נצבע אז כמובן שתוכלו לעצב אותו מההתחלה ועד הסוף בדיוק לפי איך שתרצו. מצד שני,  אם יש בו כבר פריטי עיצוב מסוימים, צבע בקירות או כל אלמנט עיצובי אחר אז אתם צריכים להמשיך את אותם קווי העיצוב ואותם המאפיינים כדי שהשילוב יהפוך הרמוני. אם תפנו למעצב פנים הוא כבר יראה את הבית שלכם ויספר לכם מה אפשר לעשות ומה לא כדאי, והוא יעזור לכם גם במציאת פריטי העיצוב.

    דברו איתנו >>

    053-8212175

    במייל

    בווטסאפ

    מהו עיצוב כפרי ומה מאפייניו?

    יש כל מיני סגנונות עיצוב שונים שמתבטאים במאפיינים שונים כמו למשל עיצוב יוקרתי שמתבטא בקווי גימור ומשלמים וחומרים איכותיים, עיצוב וינטאג' שכולל פריטי עיצוב ישנים וקווי עיצוב די בולטים וכמובן גם עיצוב מודרני וקלאסי שהישראלים אוהבים מאוד. עם זאת, יש עיצוב אחד מיוחד במינו והוא עיצוב פנים בית כפרי. עיצוב פנים בסגנון כפרי מתאפיין בגוונים חמים ושילוב עץ ואבן , למעשה הוא חמים ונעים ויוצר את התחושה הכי ביתית שיש. בתים בעיצוב כפרי מתאפיינים גם בהוספת אלמנטים עתיקים , פליזים למניהם המון פרטים ואלמנטים בחלל.

    יש אפשרות לבחור עיצוב חופשי

    אם אתם רוצים לעצב את הבית שלכם אך אף עיצוב לא הולם את הדמיון שלכם אתם יכולים לעצב את הבית לגמרי בחופשיות. אתם לא חייב להיצמד לסגנון מסוים גם אם אתם עובדים עם מעצב פנים שמספר לכם עד כמה היצמדות לקווי העיצוב שמאפיינים סגנון מסוים יהיה חשוב לקבלת הרמוניה. בסופו של דבר העיצוב צריך להתאים לפונקציונליות ולרצונות שלכם וזה בדיוק מה שתקבלו בכל וריאציה אפשרית אצל עדית לוי!

    חייגו עכשיו למספר הטלפון 053-8212175 ותראו כיצד עיצוב הבית נראית לפתע משימה פשוטה!

    לקביעת פגישת ייעוץ

    השאירו פרטים!

      לכתבות נוספות בתחום

      מעצבת פנים בשרון

      יש אנשי מקצוע שאפשר להיפגש איתם דרך האינטרנט או האפליקציות המקוונות ולא חייבים להגיע למפגשים פרונטליים וזה יהיה מאד נוח...

      המשך קריאה
      עיצוב חדר ילדים

      מה יש לדעת על עיצוב חדר ילדים עיצוב חדר ילדים שבו הילדים יוכלו לגדול לשחק וללמוד דורש שילוב הרמוני של יצירתיות...

      המשך קריאה