whatsapp-call
contact-us
social-media-links

לקביעת פגישת ייעוץ

השאירו פרטים!

    עיצוב פנים הום סטיילינג

    מה כולל עיצוב הבית?

    עיצוב פנים הום סטיילינג היא משימה חשובה מאוד שצריך להבין ממה היא מורכבת כדי לתכנן אותה היטב. אין ספק כי בראש ובראשונה יש צורך ליצור מקום שנעים להיות בו, מקום שההרמוניה שולטת בו וכמובן כזה שמתאים להעדפות האישיות של הלקוח. עם זאת צריך לזכור כי המשימה צריכה לכלול גם התאמה של הפונקציונליות של המקום וכמובן גם עמידה בתקציב. כמו כן, צריך לזכור כי עיצוב הבית גם צריכה להיות מעשית ולא רק תיאורטית, כלומר יש צורך לדבר עם ספקים, לבצע סקר שוק ולבחון את כל אמצעי וחומרי העיצוב הנחוצים לכך.

    דברו איתנו >>

    053-8212175

    במייל

    בווטסאפ

    מי יכול לעזור במשימה?

    הום סטיילינג עיצוב פנים לא יכול להתבצע בצורה לבד ומקצועית באותו הזמן. יש צורך לבחור: או שמעצבים את הבית לבד ולוקחים סיכון שהעיצוב לא יהיה טוב בסופו של דבר, וכמובן לבזבז זמן רב במהלך התהליך, או שעובדים עם מעצב פנים מקצועי. צריך לזכור כי בשביל מעצב פנים מנוסה עיצוב הום סטיילינג היא משימה מוכרת מאוד ביות וזו  עיקר עבודתו. יש מעצבים שעובדים עם המגזר הפרטי בעיקר ויש כאלו שבדרך כלל מגיעים למשרדים ולעסקים שמהווים את רוב נפח העבודה שלהם. זה פרמטר חשוב בבחירת המעצב.

    לפי מה מעצבים את הבית?

    עיצוב הבית יכול להתבצע לגמרי מאפס, כאשר העיצוב הבית עוד בחיתוליו. יש אנשים שמעדיפים לעצב את הבית במצב כזה ויש כאלו שיעדיפו לעצב אותו כשכבר יש בו פריטים מסוימים שלעתים נבחרו באופן שרירותי. בכל מקרה את קווי העיצוב יש להתאים זה לזה וכמובן לדאוג גם לנוחיות השימוש באותם האמצעים, בעיקר אם מדובר ברהיטים. עיצוב הבית מתבצע לפי השגרה של הלקוח, והתפקיד של מעצב הפנים זה להבין את הצרכים שלו ולהתאים את הבית כמה שיותר עבורו.

    כיצד התקציב משפיע על העיצוב?

    עיצוב והום סטיילינג הוא בסופו של דבר שאלה של תקציב. ככל שיהיה לכם תקציב גבוה יותר למשימה כך תבחרו מעצב טוב ומבוקש יותר והחומרים יהיו עמידים ואיכותיים יותר. עיצוב פנים והום סטיילינג יכול להיות טוב גם בתקציב נמוך אך חשוב לדעת היכן לחסוך ועל מה אי אפשר לחסוך בלי לשלם על כך בהמשך. רק אחרי שנים רבות בתחום והיכרות עם החומרים ושיטת העבודה הנכונה ניתן להגשים את המטרה.

    רוצים לקבל עיצוב מרהיב וליהנות ממחירים הוגנים? עדית לוי כאן בשבילכם! התקשרו עכשיו לטלפון 053-8212175 ונשמח לעמוד לשירותכם כדי להראות לכם כיצד המקצוענים מעצבים את הבית!

    לקביעת פגישת ייעוץ

    השאירו פרטים!

      לכתבות נוספות בתחום

      מעצבת פנים בשרון

      יש אנשי מקצוע שאפשר להיפגש איתם דרך האינטרנט או האפליקציות המקוונות ולא חייבים להגיע למפגשים פרונטליים וזה יהיה מאד נוח...

      המשך קריאה
      עיצוב חדר ילדים

      מה יש לדעת על עיצוב חדר ילדים עיצוב חדר ילדים שבו הילדים יוכלו לגדול לשחק וללמוד דורש שילוב הרמוני של יצירתיות...

      המשך קריאה