whatsapp-call
contact-us
social-media-links

לקביעת פגישת ייעוץ

השאירו פרטים!

    כמה עולה עיצוב פנים

    אז כמה עולה עיצוב פנים?

    מעוניינים לשדרג ולשפר את חלל ביתכם? רוצים לדעת כמה עולה עיצוב פנים? כדאי שתיצרו קשר עם סטודיו עיצוב הפנים וההום סטיילינג של עדית לוי, המספק את שירותיו לקהל פרטי, עסקי וציבורי. פנו אלינו לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית, המותאמת למאפייני הפרוייקט , לרצונות ולצרכים שלכם.

    העלות משתנה מפרויקט לפרויקט

    חשוב להבין שמחירי עיצוב פנים אינם אחידים והם משתנים מפרויקט אחד לשני, בהתאם למאפייניו ומורכבותו. כמו כן הם משתנים ממעצב למעצב, בהתאם למוניטין שלו ויוקרתו. כך שבפועל, יתכנו הפרשים של עשרות אחוזים בין הצעת מחיר אחת לאחרת, בין היתר בהתאם למרכיבים הייחודיים לפרויקט העיצוב, היקף עבודה נדרש עבורו, אופיין של העבודות ורף ציפיות מבוקש. לכן, לא ניתן  לקבל הערכת מחיר עבור עלות עבודות עיצוב פנים טרם פגישה עם איש המקצוע, הבנת הצרכים שלכם וגיבוש פרוגרמה לפרויקט.

    טווח מחירי עיצוב פנים

    כאמור, אין תשובה אחת מדויקת לשאלה כמה עולה עיצוב פנים. מה שכן, ניתן לקבל הערכה כללית אודות ממוצע עלויות עבודות אלו. טווחי מחירי עיצוב הפנים משתנים מאוד בהתאם לטיב השרות המבוקש על פי רוב ,עלות מעצב הינה נגזרת מתוך סה"כ התקציב לשיפוץ כולו וכמובן יושפע מאלמנטים נוספים .

    פרמטרים שמשפיעים על מחיר עיצוב פנים

    כאמור, מחיר שירותי עיצוב פנים משתנה בהתאם למאפיינים וצרכים מיוחדים של הפרויקט. בין היתר, עלות הפרויקט מושפעת מגודל החלל שיש לעצב ומספר החדרים שיש בו. כמו כן היא מושפעת מהיקף העבודות ושינויים מבוקשים במרחב, בין אם שבירת והוספת קירות, שינוי והוספת נקודות חשמל ומים, החלפת ארונות מטבח, החלפת ריצוף או חידוש ארונות קיימים , תוכניות נדרשות , הדמיות ,סוג חומרי הגלם, הריהוט והאבזרים שנבחרו לעבודות העיצוב, איכותם ויוקרתם, משפיעים באופן ישיר על העלות הכוללת של הפרויקט.

    שירות שחוסך לכם כסף

    חשוב להבין כי יחסית לפרויקט בניה ושיפוצים, עלות עבודת מעצבת פנים היינה שולית. יתרה מכך, לעיתים קרובות שירותים אלו יחסכו לכם באופן ניכר בהוצאות גימור ועיצוב הבית. החיסכון נובע מתכנון נכון של החלל, בחירה נכונה וללא טעויות של מוצרים איכותיים מתאימים, וכן בזכות הכרות עם אנשי מקצוע, חנויות וספקים מובחרים ולא יקרים.

    הצעת מחיר לשירותי עיצוב פנים

    לקבלת הצעת מחיר ממעצבת פנים, לקביעת פגישה, קבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, צרו קשר עם הסטודיו של עדית לוי בטלפון 053-8212175 או במייל levy.adit@gmail.com.

    לקביעת פגישת ייעוץ

    השאירו פרטים!

      לכתבות נוספות בתחום

      מעצבת פנים בשרון

      יש אנשי מקצוע שאפשר להיפגש איתם דרך האינטרנט או האפליקציות המקוונות ולא חייבים להגיע למפגשים פרונטליים וזה יהיה מאד נוח...

      המשך קריאה
      עיצוב חדר ילדים

      מה יש לדעת על עיצוב חדר ילדים עיצוב חדר ילדים שבו הילדים יוכלו לגדול לשחק וללמוד דורש שילוב הרמוני של יצירתיות...

      המשך קריאה