whatsapp-call
contact-us
social-media-links

לקביעת פגישת ייעוץ

השאירו פרטים!

    עיצוב בתים פרטיים בסגנון מודרני

    עיצוב בתים פרטיים בסגנון מודרני

    הייחודיות של העיצוב המודרני

    מה שהתחיל לפני מספר שנים כטרנד הפך עם הזמן לתת תחום בעולם עיצוב הפנים. מה שהיה בעברו חריגות מאלמנטים מוכרים ומוסכמים כיום הוא הבסיס לסגנון עיצובי ידוע ומוכר שהרבה מאד אנשים נמשכים אליו ובוחרים בו באופן מושכל ומתוך רצון חופשי. עיצוב בתים פרטיים בסגנון מודרני מאפשר להפוך כל חדר וכל חלל בבית למקום קסום וייחודי, כזה שנראה שמהווה יחידה עיצובית בפני עצמו ונתונה בידיו של הלקוח הבחירה אם להעביר קו מקשר בין כלל החדרים או להשאירם כיחידות עצמאיות.

    מעצבת הפנים עדית לוי בעלת משרד במרכז הארץ, מציעה תהליכי ליווי בעיצוב פנים לדירות, בתים פרטיים ונכסי יוקרה ומתאימה את אופן העיצוב לכל לקוח באופן אישי.

    עיצוב בתים מודרני

    אין זה פשוט לעצב בית פרטי, שכן יש בו ריבוי מפלסים, אזורים, חדרים וחללים ולכל אחד צריך להתאים את סגנון העיצוב שיהיה הכי נכון ומתאים עבורו. נחשב לטרנד החם כיום בעיצוב פנים, שכן עקרונות העיצוב המודרני מאפשרים פריצת גבולות והעלאת רעיונות מקוריים וחדשניים, גם אם אין עקרונות עיצוביים תיאורטיים לבסס אותם עליהם. מכאן שחשוב מאד לבצע תהליך שכזה בליווי צמוד של מעצבת פנים מנוסה שמכירה את העיצוב המודרני ויכולה לפרוס כנפיים ביחד עם הלקוחות שלה ולהתאים להם בדיוק את אופי העיצוב בכל פינה של הבית.

    איך מבוצע תהליך של עיצוב בתים פרטיים בסגנון מודרני?

    כאמור, הדבר הכי חשוב שצריך לזכור בנוגע לתהליך עיצוב בתים פרטיים בסגנון מודרני הוא ההכרח לבצע אותו בליווי צמוד של מעצבת פנים שיש לה גם הכרות מעמיקה וגם ניסיון רב בעיצוב מודרני ובעיצוב בתים פרטיים, משימה מורכבת ומאתגרת בפני עצמה. כאשר בוחרים בעיצוב מסורתי – ברוב המקרים צריך להיצמד לעקרונות עיצוביים תיאורטיים ולא לחרוג מהם. העיצוב המודרני קורא תיגר על עקרונות אלה ומאפשר הרבה יותר חופש פעולה ובחירה חופשית – של צבעים נועזים או חזקים (בהירים או כהים כאחד), שימוש בחומרי גלם פחות פופולריים כמו מתכת ושילובים ייחודיים שתואמים את ההעדפות האישיות של הלקוח.