whatsapp-call
contact-us
social-media-links

לקביעת פגישת ייעוץ

השאירו פרטים!

    מהו הום סטיילינג ומדוע הוא חשוב?

    הום סטיילינג במרכז חשוב במיוחד לאיכות חיים גבוהה.

    הום סטיילינג לבית מהווה שיפור  משמעותי לכל בית ובית החל מבתים קטנים ועד בתים גדולים במיוחד. הום סטיילינג מספק מענה לצורך של סדר וארגון , איזון צבע בחלל ואף  יוצר הרמוניה נהדרת בעין שמשפרת את האנרגיות שקיימות בבית.

    דברו איתנו >>

    כיצד ניתן לעצב את הבית בחוכמה?

    הום סטיילינג במרכז יכול להתבצע לגמרי לבד אם רק תתעניינו בכל מיני פריטי עיצוב שונים ותיישמו אותם בעצמכם. עם זאת חשוב לזכור כי המשימה הזו אורכת זמן רב ואם אין לכם את הזמן הזה, וגם אין לכם את היצירתיות המתאימה, אתם צריכים להיעזר באיש מקצוע. יש לא מעט מעצבי פנים בכל אזור בארץ וכולם יכולים לעזור לכם להגשים את העיצוב לפי הרצונות שלכם כך שכל מה שאתם צריכים לעשות זה פשוט להשקיע זמן מזמנכם כדי לבחור את המעצב שיתאים לסגנון העיצוב שלכם . המעצב צריך להיות מנוסה, עם כימיה טובה אתכם ועם מחיר הוגן.

    לחשוב בצורה פרקטית ולטווח ארוך

    אי אפשר לעצב את הבית ולחשוב לטווח הקצר , חשוב לזכור כי אפשר לעצב את הבית גם בתקציב יחסית נמוך אך חשוב לתכנן  אותו בחוכמה. בסופו של דבר אם לא חושבים על התחזוקה של החומרים ועל העמידות שלהם, ניתן לגלות אחרי כמה חודשים שהעיצוב עצמו נפגע. כמו כן חשוב לעצב את הבית באופן פרקטי פונקציונאלי  כך שמעבר להיותו מעוצב ונעים, הוא יהיה נוח וקל לתפעול הבית צריך לשרת אתכם ולא להפך .

    ללא נוחות איכות החיים שלכם תיפגע הרבה יותר גם אם יש הרמוניה בבית.

    עדית לוי , תלווה אתכם להגשמת החלום! זה הזמן שלכם ליהנות  ממקצועיות יצירתיות לצד מהשירות הכי טוב, התקשרו עכשיו לטלפון 053-8212175 ונשמח לעמוד לשירותכם!

    לקביעת פגישת ייעוץ

    השאירו פרטים!

      לכתבות נוספות בתחום

      מעצבת פנים בשרון

      יש אנשי מקצוע שאפשר להיפגש איתם דרך האינטרנט או האפליקציות המקוונות ולא חייבים להגיע למפגשים פרונטליים וזה יהיה מאד נוח...

      המשך קריאה
      עיצוב חדר ילדים

      מה יש לדעת על עיצוב חדר ילדים עיצוב חדר ילדים שבו הילדים יוכלו לגדול לשחק וללמוד דורש שילוב הרמוני של יצירתיות...

      המשך קריאה