whatsapp-call
contact-us
social-media-links

לקביעת פגישת ייעוץ

השאירו פרטים!

    הלבשת בית מקצועית

    הלבשת הבית – בעוד רמת החיים הולכת ועולה, לצד הרחבת המודעות והחשיפה למגוון גישות ואפשרויות עיצוב, אנשים רבים מבקשים להפוך את ביתם למרחב מעוצב ומרשים שנעים ונוח לחיות בו.

    בסטודיו של עדית לוי שירותי הלבשת בית מסופקים כחלק מתהליך עיצוב פנים, או כהליך יעיל וקצר העומד בפני עצמו ומוביל לתוצאות הרמוניות ומעוצבות. מטרת הלבשת הבית, או בלועזית הום סטיילינג, הינה לרענן, לחדש ולשדרג את המרחב הביתי באופן אסטטי, חסכוני ויעיל. זאת באמצעות יצירת תוכנית כוללת, בחירת צבעים דומיננטיים במרחב, בחירת פריטי ריהוט, גופי תאורה, פריטי טקסטיל, עבודות נגרות, ריצוף , פרקט  ואקססוריז.

    מה זה בדיוק הלבשת בית?

    הלבשת בית או הום סטיילינג הינו מונח מוכר בענף העיצוב שחדר בשנים האחרונות גם לארצנו. מדובר למעשה בהליך יעיל וקצר בו נערוך מתיחת פנים לביתכם, נרענן ונשפר את חזותו ונביא אותו למקום הרבה יותר מאוזן, אסטטי, פרקטי ונוח. את זאת  נשיג על ידי הבנת המאפיינים והפרופורציות של המרחב הנתון ובחירה נכונה של צבעים, חומרים, רהיטים ואבזרים נוספים.

    ישנם מספר תהליכים שיכולים לאזור בתהליך הלבשת הבית

    הבנת הסגנון האישי שלך

    הצעד הראשון להום סטיילינג הוא הבנת הסגנון האישי שלך. זה יכול להיות קצת מסובך, מכיוון שלעתים קרובות זה דורש כמות טובה של מודעות עצמית והתבוננות פנימה. עם זאת, ברגע שיש לך הבנה ברורה של הסגנון שלך, המשך התהליך יהיה הרבה יותר קל. כדי להתחיל, שקול את הדברים שעושים אותך מאושר, את הצבעים שאליהם אתה נמשך, ואת הטקסטורות והדוגמאות שמושכים את העין שלך. חשבו על החללים שגורמים לכם להרגיש רגועים ונוחים, ושימו לב לאלמנטים שתורמים לתחושה הזו. חשוב גם לחשוב על אורח החיים שלך ועל הפעילויות שאתה עושה בבית. לדוגמה, אם אתה נהנה לארח אורחים, תרצה ליצור חלל שהוא גם פונקציונלי וגם אסתטי. אם אתה מישהו שמעריך נוחות ורוגע, תרצה לשלב בחלל שלך ריהוט רך וישיבה נוחה.

    הגדרת היעדים שלך

    ברגע שיש לך הבנה ברורה של הסגנון האישי שלך, הגיע הזמן להגדיר את יעדי הלבשת הבית שלך. זהו צעד חשוב, מכיוון שהוא עוזר לך למקד את המאמצים שלך ומבטיח שאתה משיג את המראה שבו אתה מעוניין. התחל בזיהוי האזורים בבית שאתה רוצה לעצב ואת השינויים שאתה רוצה לעשות. לדוגמה, ייתכן שתרצה לעדכן את הסלון שלך עם ריהוט חדש, להוסיף כמה חלקי הדגשה לחדר השינה שלך, או ליצור פינת קריאה נעימה במשרד הביתי שלך. חשוב גם לקחת בחשבון את האסתטיקה הכללית שאתה מנסה להשיג. האם אתה רוצה שהבית שלך יהיה מודרני ומלוטש, או שאתה מעוניין יותר ליצור אווירה חמימה ונעימה? האם אתה נמשך לפלטות מינימליסטיות ונייטרליות, או שאתה מעדיף צבעים עזים ותוססים?

    יצירת לוח אווירה
    לוח השראה הוא ייצוג חזותי של האסתטיקה שאתה מנסה להשיג בבית שלך. זו דרך מצוינת לרכז את כל הרעיונות שלך ולראות איך הם ייראו בחלל שלך. התחל באיסוף השראה ממגזינים, אתרים ומדיה חברתית. גזרו תמונות, תדפיסים והערות אשר מייצגים את המראה והתחושה הכלליים שאתם נעוניינים בהם. לאחר מכן, סדרו את האלמנטים הללו על לוח או במחברת כדי ליצור את לוח האווירה שלכם.

    הליך הלבשת הבית

    בסטודיו שלנו הלבשת בית הינה הליך יעיל וקצר המורכב ממספר פגישות ושלבים בודדים:

    • פגישת היכרות – פגישה שמתקיימת בביתכם במהלכה נבחן את העיצוב הקיים, נכיר אתכם, נבין את הרצונות והצרכים שלכם, נתוודע לסגנון ואורח החיים שלכם, נגדיר מסגרות תקציב, נגבש פתרונות עיצוב ונערכם ברשימה מעשית מסודרת. זוהי רשימה ממוקדת הכוללת פרטים ומידות של רהיטים ומוצרים נוספים הנדרשים לבית, מטלות וקניות שיש לעשות, ושמות של בעלי מקצוע וחנויות רלוונטיים ומומלצים.
    • יום קניות – יש אפשרות לערוך ביחד יום קניות יעיל ואינטנסיבי, במהלכו נלווה אתכם במסע קניות ממוקד, יעיל וחסכוני לביתכם. מומלץ גם עבור רוכשי דירה מקבלן, אנו מסייעים בבחירת חומרים אפשריים לדירה החדשה כמו ריצוף, דלתות פנים וחיפויים ליווי לפגישת נגרות ועוד

    לשירותי הלבשת בתים

    להזמנת שירותי הלבשת בתים מקצועית, ולקבלת מידע נוסף וייעוץ מקצועי בנושא, צרו קשר עם הסטודיו של עדית לוי בטלפון 053-8212175 או במייל levy.adit@gmail.com.

    לקביעת פגישת ייעוץ

    השאירו פרטים!

      לכתבות נוספות בתחום

      מעצבת פנים בשרון

      יש אנשי מקצוע שאפשר להיפגש איתם דרך האינטרנט או האפליקציות המקוונות ולא חייבים להגיע למפגשים פרונטליים וזה יהיה מאד נוח...

      המשך קריאה
      עיצוב חדר ילדים

      מה יש לדעת על עיצוב חדר ילדים עיצוב חדר ילדים שבו הילדים יוכלו לגדול לשחק וללמוד דורש שילוב הרמוני של יצירתיות...

      המשך קריאה