whatsapp-call
contact-us
social-media-links

לקביעת פגישת ייעוץ

השאירו פרטים!

    כיצד לבחור משרד עיצוב פנים?

    בחירת משרד עיצוב פנים הינה כנראה ההחלטה החשובה ביותר שתצטרכו לקבל במהלך פרויקט עיצוב פנים. אתם עומדים להשקיע הרבה מאוד בפרויקט שלכם ולכן חשוב שתקבלו את הטוב ביותר עבור ההשקעה שלכם. אז איך בוחרים משרד מעצב פנים? ריכזנו עבורכם את השיקולים הראשונים שיעזרו לכם לקבל את ההחלטה הנכונה.

    אבל ראשית, מדוע להשתמש במשרד עיצוב פנים?

    מעצבים מקצועיים מביאים אל הפרויקט שלכם הכשרה מקיפה ועושר של ניסיון. הם משתמשים במומחיות ובידע שלהם כדי להרחיב ולפתח את הרעיונות שלכם, לפתור בעיות, להציע פתרונות ייחודיים, לחסוך זמן,כסף ותסכול.

    מה עליכם לשקול בעת בחירת משרד עיצוב פנים?

    1. מה הסגנון שלכם?

    למרות שרוב מעצבי הפנים הטובים מסתגלים לסגנון שקובעים הלקוחות שלהם, זה אך הגיוני לבחור במעצב פנים שהפרויקטים שלו גורמים לכם לחשוב, 'הייתי רוצה לגור שם'. הזיקה לסגנון שלהם לא רק תהפוך את תהליך העיצוב לחלק יותר, אלא למעצב יהיה ניסיון במוצרים וחומרים מסוימים שהוא כבר עבד איתם בעבר.לדוגמא, אם אתם חובבים גדולים של עיצוב קלאסי, הגיוני להשתמש במעצב המכיר את כל החנויות והספקים הטובים ביותר.

    2. מה התקציב שלכם?

    בהתבסס על הגודל והיקף הפרויקט שלכם, עליך לקבוע תקציב עבודה. זהו סכום שיש לדון בו מראש עם משרד עיצוב הפנים. יש מעצבים שלא ייקחו על עצמם פרויקטים / תקציבים קטנים, כך שזה יעזור לכם לבטל כמה מועמדים מיד.

    כמו כן, שימו לב שחלק מהמעצבים יגבו תשלום לפי שעה עבור הייעוץ הראשוני שלכם. לפעמים שכר טרחה זה יוכנס למחיר העבודה, אך הקפידו לקבל את כל הפרטים לפני שתקבעו פגישות עם מעצבים פוטנציאליים.

    ישנם מספר מבני תשלום לבחירה:

    • תעריף קבוע או אחיד לכל השירותים הניתנים.
    • תעריף לשעה.

    או שילוב של האמור לעיל.

    3. ניסיון

    בדקו את הניסיון ומהם התעודות האקדמיות והמקצועיות של משרד עיצוב הפנים שיעזרו לכם להעריך האם הוא מתאים לכם.

    4. נהלו ציפיות

    לפני שתבחרו משרד עיצוב פנים חשוב להבין את הציפיות שלכם. עד כמה אתם רוצה להיות מעורבים בתהליך? האם אתם רוצים לעבוד עם מעצב פנים שינהל את כל הפרויקט מהקונספט ועד לסיומו? או אולי אתם אלה שרוצים לפתח את הרעיון העיצובי? אולי אתם רוצים לבצע את הרכישות, טיפול בלוגיסטיקה ושכירת כל הקבלנים לפי הצורך?

    מלכתחילה אתם צריכים להיות ברורים עם המעצבים לגבי רמת השירות שאתם מחפשים כך שזה יאפשר לכם לסנן את אלו שלא מתאימים לכם.

    5. בדקו המלצות וביקורות

    אחרון, אבל הכי ודאי, הינו לחפש אחר המלצות וביקורות של לקוחות אשר השתמשו בעבר במשרד עיצוב הפנים. ברוב אתרי עיצוב הפנים תוכלו למצוא מדור עם ביקורות של לקוחות. תסתכלו על אלה ותראו איך הם גורמים לכם להרגיש.

    לקביעת פגישת ייעוץ

    השאירו פרטים!

      לכתבות נוספות בתחום

      מעצבת פנים בשרון

      יש אנשי מקצוע שאפשר להיפגש איתם דרך האינטרנט או האפליקציות המקוונות ולא חייבים להגיע למפגשים פרונטליים וזה יהיה מאד נוח...

      המשך קריאה
      עיצוב חדר ילדים

      מה יש לדעת על עיצוב חדר ילדים עיצוב חדר ילדים שבו הילדים יוכלו לגדול לשחק וללמוד דורש שילוב הרמוני של יצירתיות...

      המשך קריאה