whatsapp-call
contact-us
social-media-links

לקביעת פגישת ייעוץ

השאירו פרטים!

    עיצוב דירות – התאמת צבעים לעיצוב

    צבע הוא כלי נהדר כשמדובר בעיצוב דירות אך לעתים קרובות הוא החלק הקשה ביותר. זה בגלל שיש כל כך הרבה גוונים לבחירה והם צריכים להתאים בפרופורציות הנכונות, אחרת, הם לא יעבדו יחד בהרמוניה. אם אתם רוצים לדעת כיצד לבחור צבעים שיתאימו לריהוט הדירה שלכם וכיצד ליצור עיצוב דירה הרמוני עם צבעים מאוזנים, פעלו לפי העצות שלהלן:

    כלל 60-30-10

    כלל 60-30-10 הוא חברו הטוב ביותר של כל אוהד עיצוב דירות. לא משנה מהי האסתטיקה האישית שלכם או איך תרצו שהחדר שלכם ייראה, תוכלו להשתמש בכלל זה כדי לוודא שפלטת הצבעים שלכם נשארת מאוזנת. 60, 30 ו-10 מתייחסים לאחוזי הצבעים אותם תבחרו. כך זה עובד: ראשית, תבחרו בגוון אחד שיהיה הגוון הדומיננטי שלכם ואשר יתפוס כ-60% מהחדר. בדרך כלל, זה יהיה גוון ניטרלי .הבא בתור יהיה הצבע המשני שלכם, שהוא בדרך כלל מעט נועז יותר ותופס כ 30 אחוז מהשטח. לבסוף, הצבע האחרון הוא הגוון הנועז ביותר שלכם ועליו להרכיב את 10 האחוזים הנותרים.

    ערכות צבעים מונוכרומטיות

    הדרך הקלה ביותר ליצור עיצוב דירה הרמוני, היא לבחור בצבעים מונוכרומטיים. עיצוב דירות בצבעים מונוכרומטיים נראה הרמוני ונעים וכל צבע ראשוני, כשהוא נעשה כהה או בהיר יותר, יוצר לוח צבעים יפהפה של צבעים תואמים באופן טבעי.

    לדוגמא, כחול כהה, כחול בהיר בינוני, כחול בהיר וכחול אפרפר בגווני כהה, יוצרים ערכות צבעים מונוכרומטיות מושלמות לבחירת רהיטים, צבע קיר, טפט, תקרה ושטיחים.

    כדי לגרום לכל סכמת צבעים מונוכרומטית להרגיש רעננה אך שלווה ואלגנטית, תוכלו להוסיף גוונים צבעוניים ניטרליים, כמו צבעי לבן שמנת, אפור לבן, כהה ואפור בהיר.

    צבעים חמים לעומת קרים

    הביטוי "צבעים חמים לעומת קרים" מתייחס למקום שבו גוונים ספציפיים נופלים על גלגל הצבעים. באופן מסורתי, גוונים כמו אדום, כתום וצהוב נחשבים לצבעים חמים מכיוון שהם תוססים יותר. עם זאת, ניטרליים כמו חום כלולים גם בתערובת. בצד השני של הספקטרום נמצאים צבעים כדוגמת כחול, ירוק וסגול, כמו גם אפור. הבחירה בצבעים חמים או קרים תשפיע על אנרגיית החלל.

    ערכות צבעים משולשות

    אם אתם רוצה להשתמשים בצבעים רבים בחדר אחד, אך אינכם אוהב ניגודים בהירים, אתם יכולים לבחור בערכת צבעים משולשת אטרקטיבית ומודרנית לעיצוב הדירה שלכם.

    ראשית, בחרו בצבע אחד שאתם אוהבים או שכבר קיים בדירה. לאחר מכן, הוסיפו צבע אחד או שניים אשר יוצרים הרמוניה עם הצבע הזה. כך למשל- צבע אדום תואם בצורה הרמונית ללבן, כחול, ורוד, כתום, צהוב זהוב, כסף ושחור. כתום בהיר עובד עם גוונים כתומים בהירים ורכים, צבעי לבן, אדום, ורוד, צהוב, אוקר, ירוק, טורקיז, כחול, שחור ואפור ויוצרים עיצוב דירה יפה ומודרני.

    גוונים ירוקים מתאימים לכחול, צהוב, חום, שחור וירוק כהה.

    גוונים כחולים, יחד עם ירוק, כחול שמים, טורקיז, צבעים אדומים, סגולים, אפורים, כסופים או זהובים יוצרים עיצוב דירות מרגיע, שליו ומודרני.

    ריהוט לבית בצבע סגול נראה נהדר עם צבעי קיר בצבעי כחול, לבן, אפור-כחול, לילך, ורוד, זהב, כתום וירוק בהיר או דפוסי טפט מודרניים בצבעים אלה.

    עדית לוי כאן לשירותכם , התקשרו לטלפון 053-8212175 ונעזור לכם לעצב את הבית כמו שתמיד חלמתם!

    לקביעת פגישת ייעוץ

    השאירו פרטים!

      לכתבות נוספות בתחום

      מעצבת פנים בשרון

      יש אנשי מקצוע שאפשר להיפגש איתם דרך האינטרנט או האפליקציות המקוונות ולא חייבים להגיע למפגשים פרונטליים וזה יהיה מאד נוח...

      המשך קריאה
      עיצוב חדר ילדים

      מה יש לדעת על עיצוב חדר ילדים עיצוב חדר ילדים שבו הילדים יוכלו לגדול לשחק וללמוד דורש שילוב הרמוני של יצירתיות...

      המשך קריאה