whatsapp-call
contact-us
social-media-links

לקביעת פגישת ייעוץ

השאירו פרטים!

    כמה עולה מעצבת פנים?

    כמה עולה מעצבת פנים – האם לדעתכם עיצוב פנים יקר ושמור רק לאליטה? ובכן, הנוף משתנה והעסקת מעצבת פנים נגישה יותר מאי פעם. לא רק זאת, העסקת מעצבי פנים יכולה אפילו לחסוך לכם כסף!

    אז איך מעצבת פנים יכולה לחסוך לכם כסף?

    אז אתם משלמים עבור שירות נוסף, ובכל זאת אתם חוסכם כסף? איך זה פועל? ובכן, אנחנו נספר לכם! על ידי שכירת מעצבי פנים אתם מקבלים גישה לא רק למומחיות שלהם אלא גם לידע הרחב שלהם עם קמעונאים. לכן, סביר יותר שהם ימצאו לכם מוצרים מתאימים במגוון רחב של מחירים כדי שלא תרכשו רהיט יפהפה ואז תיתקלו בפריט דומה מאוד בפחות כסף בשבוע הבא.

    בנוסף, המומחיות שלהם פירושה שאתם הולכים לעצב את החדר נכון בפעם הראשונה. אין החזרות כי הרהיטים לא מתאימים, אין רכישות נוספות של צבעים כי בכל זאת החלטתם שזה הצבע הלא נכון ואין להבין פתאום שהרהיטים שבחרתם לא משלימים אחד את השני.

    אז כמה עולה מעצבת פנים?

    מחיר העלות של מעצבת פנים משתנה בהתאם לחדר, לגודל, לרמת היוקרה הדרושה, ולניסיון ותיק העבודות שלה על כן פירוט המחירים לכל עבודה שונה ודורש מבנה שכר טרחה שונה.. חברות גדולות יותר עשויות לגבות במספר דרכים על אותו פרויקט, ולהוסיף עמלות שירות אחרות לדמי עיצוב הבית.

    שאלות העלות של מעצב פנים בסיסיות

    הדבר המועיל הראשון לעשות בקביעת כמה עולה מעצבת פנים הוא לענות על כמה שאלות בסיסיות לפני שכירתה:

    מה היקף הפרויקט?

    האם אתם מחפשים לחדש את הסלון שלכם עם צבע ותפאורה חדשים או להטות את חדר האמבטיה שלכם ליותר מעוצב?

    מה גודל החלל שלכם? התחשבות בשטח המרובע של החלל בהחלט ישפיע על מחיר עיצוב הפנים. מעצבת פנים  תשקיע זמן רב יותר ביצירת עיצוב ורכישת רהיטים לסלון בית גדול  מאשר של דירה.

    מה התקציב שלכם?

    התקציב אשר תספקו למעצבת הפנים באמת ישפיע אף הוא על קביעת המחיר של מעצבת הפנים.. ערכו רשימה של מה שצריך ורצוי עבור החלל שלכם. לאחר מכן, קבעו  איזה חלק מהתקציב שלכם מוקצה לכל פריט עיצוב.

    מחיר מעצבת פנים לפי שעה

    זו אולי הדרך הפשוטה ביותר לשלם למעצבי פנים. תעריפים לשעה של מעצבת פנים יכולים לעלות בין 400 ל-500 ש"ח לשעה תלוי ברמת הניסיון של מעצבת הפנים איתה אתם עובדים.

    מחיר עיצוב פנים בתעריף אחיד

    בהתבסס על גודל הפרויקט והצרכים שלכם, ישנם מעצבי פנים אשר יציעו תשלום קבוע עבור השירותים שלהם. החוזה והצעת המחיר של מעצב הפנים יפרטו בבירור מה ייכלל בתשלום זה, יחד עם תאריך התפוגה של החוזה (מתי הפרויקט יושלם).

    ריטיינר מעצב פנים חודשי

    מחיר עיצוב הפנים בהסדר זה הינו סכום מוסכם המשולם מראש בכל חודש לפני ביצוע העבודה. חשוב שיהיה חוזה ברור של ציפיות המעצב (כלומר שירותים, תקשורת, שעות וכו').

    עמלה

    במקום עלות שעתית של מעצבת הפנים, חלק מהמעצבות ירכשו את הרהיטים, התפאורה ושאר הציוד שלכם בהנחה ואז יחייבו אתכם במחיר הקמעונאי, כולל עמלת שכר הטרחה שלהן.

    לקביעת פגישת ייעוץ

    השאירו פרטים!

      לכתבות נוספות בתחום

      מעצבת פנים בשרון

      יש אנשי מקצוע שאפשר להיפגש איתם דרך האינטרנט או האפליקציות המקוונות ולא חייבים להגיע למפגשים פרונטליים וזה יהיה מאד נוח...

      המשך קריאה
      עיצוב חדר ילדים

      מה יש לדעת על עיצוב חדר ילדים עיצוב חדר ילדים שבו הילדים יוכלו לגדול לשחק וללמוד דורש שילוב הרמוני של יצירתיות...

      המשך קריאה